Мапа сайту - "Інклюзивно-ресурсний центр" Нетішинської міської ради
- Головна
-
Новини
-
новини
- Режим роботи ІРЦ в літній період
- Засідання педагогічної ради
- Звіт педагогічних працівників ІРЦ.
- Проведення індивідуально-корекційних занять з використанням дистанційних технологій
- Роботу ІРЦ відновлено із 25.01.2021 року з дотриманням карантинних вимог
- Підвищення фахової майстерності
- МОН РОЗШИРЮЄ МОЖЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ ОСІБ З ООП
- Конкурс на посади педагогічних працівників ІРЦ
- Фукціонування ІРЦ під час воєнного стану
- Укриття ІРЦ НМР
- "Аутизм сьогодні" за серпень 2024 р.
- "Аутизм сьогодні" за липень 2024
- Пряме включення у клас: як зміниться інклюзія найближчими роками
- “Аутизм сьогодні” за червень 2024 року
- "Аутизм сьогодні" за травень 2024 року
- Як розповісти дітям про епілепсію
- "Аутизм сьогодні" за квітень 2024
- "Аутизм сьогодні" за березень 2024 року
- Майстер-клас на тему: «Логопед для мовчуна. Як допомогти заговорити. Практичні методи логопедичної роботи з активізації мовлення: від сенсорного насичення до мови жестів».
- “Аутизм сьогодні” за лютий 2024 року
- Тренінг: «Професійне вигорання педагогічних працівників, які забезпечують супровід дітей з особливими освітніми потребами. Відновлення ресурсу».
- “Аутизм сьогодні” за січень 2024 року.
- РДУГ(розлади дефіциту уваги та гіперактивності) актуальне для педагогів
- “Аутизм Сьогодні” за грудень 2023 року.
- «Керований контроль. Небажана поведінка у дітей дошкільного віку, її запобігання»
- Електронний журнал "Аутизм сьогодні", листопад 2023р.
- "Мотиваційна значимість стимулів у роботі із дітьми із аутизмом".
- Тренінг з соціальними педагогами: "Формування морально-психологічного клімату інклюзивного освітнього середовища"
- Психологічний практикум "Мережева співпраця і зв'язок з локальними маршрутами допомоги для дітей із РДУГ"
- Випуск електронного журналу «Аутизм сьогодні» за жовтень 2023 року.
-
новини
-
Оголошення
- FUTURE PERFECT: В УКРАЇНІ СТАРТУЄ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРОЄКТ З ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
- Надання психологічних онлайн-консультацій
- Благодійна акціїя "Смілива гривня" від Національного банку України
- Абетка безпеки.
- Для батьків дітей із аутизмом.
- Консультаційний центр Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
- Онлайн-подія.У моєї дитини аутизм. Перші кроки допомоги.
- Для батьків. Навчання технік зцілення після пережитого досвіду в часі війни
- ТРЕТЯ МІЖНАРОДНА ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ З АУТИЗМУ
- Оголошено конкурс
- Організація роботи установи на період із 07 квітня по 18 квітня 2021року.
- Конкурс малюнка для дітей з особливими потребами (які мають статус «особа з інвалідністю»).
- Онлайн конференція: "Від експертів професіоналам: сучасний погляд на принципи корекційної роботи з дітьми з РАС та ефективної взаємодії з їх родинами"
- Турбота про психічне здоров'я дітей та молоді.
- Робота ІРЦ у період обмежувальних протиепідемічних заходів з 08 до 25 01.2021 р.
- Запрошуємо до всеукраїнського опитування батьків. Інтернет для Вашої дитини: загрози та можливості
- Онлайн-конференція "Статеве виховання дітей і підлітків з інвалідністю"
- «Інклюзивно-ресурсний центр» Нетішинської міської ради оголошує про проведення конкурсу
-
Фотогалерея
-
Діяльність
- 2021-2022н.р.
- 2020-2021 н.р.
- зустріч фахівців ІРЦ з Командою супроводу дітей з ооп у ЗОШ №4 та визначено подальші дії у спільній роботі
- 30.09.19р. відбулося засідання Команди психолого- педагогічного супроводу у ЗОШ 2.
- 26.09. 2019 р. Засідання Команди психолого- педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в ДНЗ 5.
- Фахівці ІРЦ спільно із Командою психолого-педагогічного супроводу дітей з ооп ДНЗ (центру розвитку) "Золотий ключик" провели установчу зустріч. Під час якої було визначено оптимальний склад команди та план дій для подальшої організації навчання та ви
- Педагогіка партнерства є одним із ключових компонентів концепції сучасної освіти, що ґрунтується на партнерський взаємодії батьків, педагогів та дітей. Сьогодні, 17 вересня в ІРЦ відбувся психолого- педагогічний практикум для батьків: " Навчаємось по
- Майстер-клас "Вчимо граючись" спеціалісти ІРЦ допомогли батькам підібрати індивідуальні методи для розвитку дитини в колі сім'ї.
- Обмін досвідом із фахівцями "Інклюзивно-ресурсного центру" м. Красилів
- Тренінг підтримки батьків.
- МИ
- Команди психолого-педагогічного супроводу в закладах освіти НМТГ
- Співпраця з батьками та педагогами
-
Діяльність
-
Про нас
-
Підвищення фахового рівня фахівців
- Творчі звіти педагогів, які атестуються
- Участь у заходах онлайн та офлайн
- Тренінг від #ЛаСтрадаУкраїна "Посилення спроможності громад щодо вирішення конфліктів мирним шляхом"
- Семінар: "Дитина з РАС: сенсорна інтеграція та методологія заохочень".
- Онлайн навчання"ЖИТТЄВІ НАВИЧКИ ТА ПСИХОСОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ"
- «Сучасні підходи до діагностики та корекції порушень у дітей раннього віку».
- Техніка роботи з "ЧАРІВНОЮ - ПАЛИЧКОЮ" Z-VIBE
- Діагностичний інструментарій практичного психолога в інклюзивно-ресурсному центрів
- Анатомічна логопедія
- « Допоміжні технології в освіті. Альтернативна та додаткова комунікація як засіб спілкування з учнями в інклюзивних середовищах»
- Всеукраїнський науково-практичний симпозіум.
- Про пріоритетні напрямки психологічної служби на 2021-2022н.р.
- Всеукраїнська науково- практична конференція щодо роботи з дітьми з розладами спектру аутизму.
- Онлайн- семінарі для директорів ІРЦ.
- «Особливості використання сучасних діагностичних методик у роботі практичних психологів ІРЦ»
- Організація дистанційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
- Українська жестова мова-як засіб навчання і виховання
- Дистанційна робота фахівців ІРЦ в умовах карантину.
- Звіт педагогічних працівників ІРЦ
- Обласний семінар-практикум "Діагностичний інструментарій практичного психолога в інклюзивно-ресурсному центрі"
- Кроки професійного зростання Вікторії Чернявки, вчителя-дефектолога
- Організація реабілітаційного супроводу після кохлеарної імплантації
-
Міжвідомча співпраця
- Обмін досвідом
- Методичний супровід
- Консолідованість дитячого фонду ООН UNICEF та ІРЦ
- Семінар на тему:« Я не хочу вчитися! або Що таке Дислексія?»
- Засідання клубу за професійними інтересами .
- Методична підтримка спеціалістів Команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП
- Майстер—клас «Логопедичний масаж», В. Ваник, вчителя- логопеда НЦКРДІ
- Зустріч фахівців "Інклюзивно-ресурсного центру" НМР із лікарем- психотерапевтом Галябаром В. С. щодо запобігання дезадаптації дітей у закладах освіти та стратегії вирішення проблеми.
- Співпраця з батьками
-
Підвищення фахового рівня фахівців
- Контакти
-
Нормативно-правове забезпечення
-
Організація освітнього процесу 2024-2025 н.р.
- Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання
- Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації на 2024—2026 роки
- Рекомендації щодо організації освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбар'єрності освітніх послуг у закладах дошкільної освіти з урахуванням потреб людей з порушеннями мови, слуху, комунікації, руху, батьків із дітьми, людей старшого віку та інших суспільних груп.
- Методичні рекомендації щодо розробки індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти
-
Організація освітнього процесу у 2022-2023 н.р.
- Асистент учня (дитини)
- Діяльність ЗДО у 2022-2023 н.р.
- Освіта осіб з ООП
- Організація освітнього процесу у 2022-2023 н.р.
- Діяльність психологічної служби
- Діяльність ЗЗСО у 2022-2023 н.р.
- Організація виховного процесу у 2022-2023 н.р.
- Навчання за кордоном дітей евакуйованих
- Програми та посібники для дітей з ООП дошкільного віку
- Асистент вчителя
- Альтернативна та додаткова комунікація
- Лист МОНУ від 02.08.2022 № 1/8794-22 "Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022-2023 навчальному році"
- Методичні рекомендації "Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації"
- Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
- Методичні рекомендації для ІРЦ щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ооп та рівнів підтримки в освітньому процесі
- ПОСТАНОВА від 10 квітня 2019 р. № 530 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 483 від 26.04.2022}
- ПОСТАНОВА від 15 вересня 2021 р. № 957 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 483 від 26.04.2022}
- Освіта осіб з ООП: зміни
- Про соціальні послуги
- Варіанти діяльності ІРЦ в новому навчальному році в умовах поширення коронавірусної хвороби..
- СЕКЦІЯ «ІНКЛЮЗІЯ»
- Дистанційне навчання
- Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників
- Строк навчання для дітей з особливими освітніми потребами
- Організація навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
- Порадник щодо створення доступного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
- ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд
- Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти
- Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
- Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу
- Методичні рекомендації
-
Організація освітнього процесу 2024-2025 н.р.
-
Безоплатна правова допомога.
- "Гаряча лінія" для консультацій людей з інвалідностю.
- Невиконання батьками або особами, що їх замінюють, обов'язків щодо виховання дітей.
- ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ МАТЕРІ, БАТЬКА І ДИТИНИ.
- Міжнародні законодавчі акти щодо захисту прав людини.
- Відповідальність батьків за неналежне виконання батьківських обов’язків
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Мова, якою користуються в установі
- Статут установи
- Кадровий склад ІРЦ НМР
-
Корекційні програми, якими користуються у своїй діяльності фахівці (консультанти) ІРЦ
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору.
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями слуху
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей із затримкою психічного розвитку.
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та ТПМ
- Територія обслуговування згідно нормативно-правових документів
- Територія обслуговування згідно нормативно-правових документів
- Вакантні посади ІРЦ
- Матеріально-технічне забезпечення установи
- Основні завдання ІРЦ
- Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи
- Умови доступності ІРЦ для осіб з ООП
- Перелік додаткових платних послуг
- Кошторис ІРЦ
- Благодійна допомога ІРЦ
- Річний звіт про діяльність установи
- Додаткова інформація
- Здійснення психолого-педагогічного супроводу фахівцями ІРЦ
- Довідник безбар’єрності
- Безперешкодний доступ для дітей з ооп
- Графік прийому громадян
- Виписка з ЄДРЮО
-
Кабінет практичного психолога
- Діагностичний інструментарій в ІРЦ.
-
Психологічна травма
- Збірник «Освіта в умовах воєнного стану в Україні: психолого-педагогічний аспект»
- Швидка психологічна допомога.
- Що можна й не можна робити, якщо в дитини психологічна травма. Пояснює психотерапевтка
- ПРО НАСЛІДКИ “НЕПРОПРАЦЬОВАНОЇ” ТРАВМИ
- ІГРИ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ ПОДОЛАТИ СТРЕС ТА ПЕРЕЖИТИ ТРАВМАТИЧНІ ПОДІЇ
-
Комплексна оцінка розвитку дитини.
- Протокол обстеження практичного психолога ІРЦ
- Як налаштувати дитину на проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку.
- Інструкція для батьків у системі автоматизації роботи ІРЦ.
- ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,ЯКІ ПОТРІБНІ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ДИТИНИ
- Портал інклюзивної освіти: як батькам подати заяву до ІРЦ онлайн і не тільки (КАРТА ІРЦ)
- Збірка авторських розробок від Світлани Ройз
- Мультсеріал "Пес Патрон" "Не така, як усі"
- ПРИЧИНИ ПРОЯВІВ НЕГАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДИТИНИ НА КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ.
- Корекція небажаної поведінки дітей з ООП
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ДИТИНИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ
- Вправи, які допоможуть дитині впоратись зі стресом.
- Правила для збереження ментального здоров'я під час тривоги.
- Як сформувати навички гри в дітей з ООП.
- Ізраільська модель першої психологічної допомоги у гострій стресовій ситуації
- Поповнення власних ресурсів
- Що варто знати фахівцям, які працюють з дітьми в умовах війни.
- Для дітей
- Дитяча тривожність
- Рольова гра – панацея від багатьох психологічних проблем у дітей
- КОМПЛЕКС ВПРАВ НА РОЗВИТОК МІЖПІВКУЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
- Як розвинути самосвідомість вашої дитини.
- ЧЕК-ЛИСТ «ПІДОЗРА НА РАС»
- Якщо поруч дитина з інвалідністю
- 22 ГРИ ЗІ СЛОВАМИ
- З дитиною на карантині? Ідеї чим зайняти дітлахів.
-
На допомогу батькам
- Психологічна підтримка під час війни
- Батьки - учасники команди супроводу.
- Комплексна оцінка розвитку дитини
- Забезпечення рівного доступу до здобуття освіти дітям з ООП.
- Як підтримати дітей з ООП під час канікул: практичні рекомендації
- Ігри з піском та водою влітку
- Ігри для дітей на вулиці влітку: добірка веселих та безпечних ігор
- Інтерактивні ігри: як засіб взаємодії батьків та їх дітей
- РЕСУРСИ ПОЗИТИВНОГО БАТЬКІВСТВА: як стабілізувати себе та попередити емоційне вигорання
- Брошура «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям»
- Співпраця фахівців ІРЦ з батьками дітей з ООП
- Ігри для зняття стресу у дітей від Світлани Ройз
- Ігри на свіжому повітрі.
- Безпека дитини в літній період.
- " Як підтримати наших дітей у зіткненні з викликами війни".
- Як підготувати дітей до можливих надзвичайних ситуацій.
- Дівчатка та хлопчики з аутизмом розповідають історії по-різному: що може пояснити «пропущений» діагноз у дівчаток.
- 30 вправ для розвитку дитячого мовлення.
- Інформаційні листівки для батьків.
- Перевірте розвиток своєї дитини!
- Поради як легше пережити період під час стресу.
- Рекомендації психолога батькам, чиї діти часто хворіють.
- Аутизм у малюків від одного до трьох років: інструкція для батьків
- Аутизм у дітей від трьох до шести років: правила корекції
-
На допомогу педагогу
- Абетка інклюзивності
-
Науково-методичні посібники
- Навчально-методичний посібник «Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад».
- Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/2024 навчальному році
- Діти з порушеннями слуху. Початкова школа.
- Діти з порушеннями слуху. Дошкілля.
- Ресурсна кімната в закладах освіти
- Психологічна підтримка під час воєнного стану
- Вчитель- учасник команди супроводу
- Асистент вчителя/вихователя. Його основні функції та завдання
- Складання ІПР. Основні складові
- Педагогіка партнерства. Взаємодія із батьками.
- Особливості розвитку дітей із особливими освітніми потребами.
- Універсальний дизайн. Розумне пристосування.
- Діагностика та механізми подолання втрат у навчанні молодших школярів. Методичні рекомендації
- Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
- Як розвивати демократичну атмосферу в класі?
- Нейрофізіологічні аспекти порушень писемного мовлення у молодших школярів із заїканням.
- "THE LEGO FOUNDATION" - ІГРОВІ ОНЛАЙН-ВЗАЄМОДІЇ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ
- Середовище, що належить дітям. Порадник для педагогів закладів дошкільної освіти
- Літні командні ігри для дітей
- Організація першого рівня підтримки для дитини в ЗЗСО
- Поради для педагогів під час дистанційного навчання у період війни.
- НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ КОГНІТИВНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
- ОРГАНІЗАЦІЯ КОРЕКЦІЙНО- РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ
- Слабозорі діти в інклюзивному класі: роль учителя й асистента, помилки.
- Рівні підтримки в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти.
- Як організувати якісну роботу команди психолого-педагогічного супроводу: поради для керівника закладу освіти
- ЯК ШВИДКО ВИЗНАЧИТИ ЕМОЦІЙНИЙ СТАН ДИТИНИ
- Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток»
- Педагогам ЗДО про аутизм
- Книжка для фахівців та батьків "Неповносправна дитина в сім'ї та в суспільстві"
- В Україні створили урок про інклюзію – матеріали для вчителів.
- Рекомендації педагогам, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами у період дистанційного навчання
- Інфографіка - інклюзія
- Раннє втручання
-
Корисні посилання (спеціальна освіта)
-
Матеріали для проведення психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять
- Матеріали щодо роботи з дітьми з ООП
- Матеріали щодо організації навчального процесу для дітей із порушеннями зору, слуху та інтелектуального розвитку, підготовлені Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
- Матеріали щодо організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану для дітей із порушеннями слуху, підготовлені КЗО «Криворізька спеціальна школа “Сузір’я” ДОР»
- Матеріали, підготовлені вчителями Спеціальної школи №5 імені Я.П.Батюка міста Київ і Криворізької спеціальної школи «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради
- Інклюзивний освітній простір
- Порадник у запитаннях та відповідях для керівників закладів дошкільної освіти
- Порадник для керівників закладів загальної середньої освіти
- "Книжкова полиця": збірка посібників на допомогу батькам та педагогам
- Довідник практичних рекомендацій-2022. Інклюзивне суспільство в Україні
- УЧИТЕЛІ СПЕЦІАЛЬНИХ ШКІЛ ОБ'ЄДНУЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
-
Матеріали для проведення психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять
-
Сторінка вчителя-дефектолога
- Вправи для розвитку сенсорних еталонів, моторики і уваги.
- Розвиток дрібної моторики дітей старшого дошкільного віку.
- Дитина з порушеннями слуху. Як батьки можуть допомогти дитині вдома?
- Поради батькам на літньо-оздоровчий період «Не втратьте час».
- Поради вчителя-дефектолога батькам дітей з особливими освітніми потребами
- Рекомендації педагогам щодо роботи із дітьми із синдромом Дауна.
- Перелік навичок, які свідчать про готовність дитини з ООП до школи
- Як працювати з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Методи та поради.
- Іри вдома за допомогою Нумікону.
- Рекомендації батькам щодо взаємин з дитиною із особливими потребами
- Благодійна допомога
- Укриття
- Просвітницькі матеріали щодо безпеки під час воєнного стану
- Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
- Атестація педагогічних працівників
-
ЛОГОПЕД і Я
- Дислексія та дисграфія у дітей з порушеннями мовлення
- Авторські розробки
-
Дрібна моторика
- Розвиток дрібної моторики дітей з порушенням зору у підготовці до школи
- Музична пальчикова гра "В морі живе дельфін"! Fingerplay for kids!
- Як розвинути дрібну моторику в дитини
- Розвиток дрібної моторики. Ігри з пластиліном від LogoBest
- 20 чудових ідей для розвитку дрібної моторики малюків
- Вправи на розвиток дрібної та загальної моторики
- Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
- Артикуляційна гімнастика
-
Логоритміка
- Логритміка українською. Дощ
- #5 - Забавлянки та співанки з Росавою - колискова для пальчиків
- Логритміка українською. Весна
- #4 - Забавлянки та співанки з Росавою - бігла мишка, несла горішка
- #3 - Забавлянки та співанки з Росавою - вальсувало совеня
- #2 - Забавлянки та співанки з Росавою- кую-кую чобіток.
- #1 - Забавлянки та співанки з Росавою - дощик
- 3 умови формування правильної звуковимови у дітей
- Ігри з повітряними кульками
- 10 рухових ігор
- Інформаційний вісник для освітян
- Емоційний інтелект: підказки для батьків, як виховати емоційно інтелігентну особистість
- Що таке ABA-терапія?
- Загальне недорозвинення мови (ЗНМ)
- Розлади спектру аутизму
- Дислексія: причини, діагностика та корекція
- Дислалія. Основні форми, напрямки та методи корекції
- Що таке Дисграфія?
- Ринолалія
- Дистанційний логопункт
- Кабінет вчителя-реабілітолога