Міжнародні методики діагностики для дітей.
PEP-3 Психоосвітній профіль за методикою ТЕАССН
«Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3) — методика, що дозволяє оцінити сукупність нерівномірно представлених сильних і слабких з погляду навчання сторін дитини, характерних для розладів аутистичного спектра та пов’язаних із ним порушень розвитку.
Вік -2-7.5 років.
Тривалість: 60-90 хв.
CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра
Тест CASD (Скринінгова Шкала розладів аутистичного спектра) пропонує швидкий і надійний метод діагностики дітей з аутизмом без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку, або ступеня прояву розладу.
Вік - від 1року до 16років.
Тривалість: 15 хв.
Conners-3 Шкали Коннерса
Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія) — це набір шкал для оцінювання розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) та його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.
Вік - діти шкільного віку.
Тривалість: 20 хв.
Leiter-3 Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей
Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера) — методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі.
Вік - особи віком від 3 до 75 років, також люди з обмеженими можливостями.
Тривалість: 45-60 хв.
WISC-IV Шкала інтелекту Векслера
WISC-IV (Шкала інтелекту Векслера для дітей — IV) — стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей .Вік - від 6 до 16 років.
Тривалість:1,5–2 год.