Педагогам
Діагностика та механізми подолання втрат у навчанні молодших школярів. Методичні рекомендації
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736336/1/%D0%94%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BC%D0%B5%D1%85%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%20%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%283%29.pdf11:57 30.08.2024
Як розвивати демократичну атмосферу в класі?
10:47 06.08.2024
Нейрофізіологічні аспекти порушень писемного мовлення у молодших школярів із заїканням.
Рібцун Ю. В. Нейрофізіологічні аспекти порушень писемного мовлення у молодших школярів із заїканням. Current issues of science, prospects and challenges: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 3), June 10, 2022. Sydney, Australia: European Scientific Platform. С. 20-23. URL:14:24 24.07.2023
"THE LEGO FOUNDATION" - ІГРОВІ ОНЛАЙН-ВЗАЄМОДІЇ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ
15:51 06.09.2022
Середовище, що належить дітям. Порадник для педагогів закладів дошкільної освіти
Посібник присвячено питанням організації інклюзивного освітнього середовища, яке багато дослідників називають «третім учителем» після батьків і педагогів. Коли йдеться про організацію освітнього середовища, багато людей одразу починають думати про меблі, іграшки, обладнання. Проте, крім фізичного середовища, не менш важливим є соціальне середовище. А це — якість взаємодії між вихователем і дітьми, батьками, взаємодії між самими дітьми, те, наскільки освітнє середовище сприяє формуванню відповідних цінностей, почуття відповідальності, поваги до багатоманітності.15:08 02.09.2022
10:56 20.06.2022