РДУГ(розлади дефіциту уваги та гіперактивності) актуальне для педагогів
У житті дитини з СДУГ (синдром дефіциту уваги з гіперактивністю) дуже багато залежить від педагогів - їх ПОЗИТИВНА роль може бути визначальною у ДОЛІ дитини. Окрім необхідних людських якостей та віри в дитину, педагогам важливо також володіти сучасними знаннями, методиками навчання та позитивного керівництва поведінкою дітей з СДУГ. Більшість поведінкових проблем дитини обумовлені не її злою волею чи неадекватним вихованням із боку батьків, а біологічними особливостями мозку дитини. Тільки добре розуміючи ці особливості, педагоги можуть віднайти індивідуальний підхід та допомагати їй долати поведінкові проблеми, повноцінно розвиватися, навчатися, інтегруватися в колектив ровесників. Досягти цього теж неможливо без ефективної, конструктивної співпраці та партнерських стосунків між батьками й педагогами дитини.
Саме про це сьогодні спілкувалися під час зустрічі Тетяна Галах, практичний психолог ІРЦ та педагоги ЗДО, ЗЗСО, які забезпечують навчання дітей з СДУГ.
Особистим досвідом роботи щодо особливостей організації дитячого колективу, використання навчальних стратегій, технік та прийомів охоче ділилися й педагоги.