Протокол обстеження практичного психолога ІРЦ
Протокол до комплексної оцінки
Дата обстеження___________________ ПІП досліджуваного__________________________________________
Дата народження_________ Медичний діагноз_____________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
Інформація про розвиток дитини (вагітність, розвиток згідно віку, травми)___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Навчальні заклади (форма навчання, група, клас)___________________________________________________
Причина звернення____________________________________________________________________________
ПІП одного з батьків, № телефону________________________________________________________________
Когнітивна сфера
Контактність ________________________________________________________________________________
Увага: довільно слабка/несформована (виконує вправи обізнано) / мимовільно стійка/нестійка (виконує вправи за інтересом) / післядовільна (виконує завдання довівши його до кінця після декількох перерв)______________________________________________________________________________________
Концентрація: (стійка / не стійка / розсіяна / важко перемикається / легко перемикається / відволікається / потребує активації ____________________________________________________________________________
Обсяг: достатній / знижений / вибірковість ________________________________________________________
Розподіл: норма / знижений / виконує декілька вправ одночасно ______________________________________
Пам’ять: стійка / механічна / зорова / короткочасна / сенсорна / довільна / мимовільна / слабо розвинена / логічна / емоційна_____________________________________________________________________________
Форми запам’ятовування: логічно-образне / кількаразове повторення / асоціації / мнемотехніка / закріплення / використання декількох форм __________________________________________________________________
За тривалістю: короткочасна / довготривала / оперативна ___________________________________________
Мислення: наочно-дійове / наочно-образне / словесно-логічне / гнучке / конкретне / поверхневе / інертне (стереотипність дій, схильність до шаблону) / сповільнене за темпом__________________________________
Форми мислення: порівняння / зіставлення / аналіз / синтез / класифікація / систематизація / генералізація / узагальнення _________________________________________________________________________________
Встановлення предметно-логічних зв’язків ________________________________________________________
Розумова працездатність: втомлюваність / виснажливість / здатність переключення______________________
Сприйняття:
Зорове/візуальне: колір / форма / розмір ___________________________________________________________
Слухове/аудіальне _____________________________________________________________________________
Тактильне/кінестетичне________________________________________________________________________
Просторове (час, місяць, пора року, ліва/права сторона)_____________________________________________
Орієнтування в просторі: знання власного тіла / відношення предметів (положення / віддаленість) _____________________________________________________________________________________________
Інтерес до співпраці: виразний / епізодичний / поверхневий / нестійкий / потребує заохочення / відмова від виконання завдань _____________________________________________________________________________
Предметно-практичні дії: передують розумовим / частково регульовані розумовим / нерегульовані / маніпулювання матеріалом______________________________________________________________________
Темп роботи: достатній / знижений / уповільнений /низький_________________________________________
Працездатність: рівномірна / імпульсивна при збережені працездатності / нерівномірна з елементами астенії / рівномірно повільна / перевага гальмування над збудженням ________________________________________
Використання допомоги: продуктивно / у повному обсязі / у неповному обсязі / частково / не використовує / використовує неефективно _____________________________________________________________________
Емоційно-вольова сфера
Поведінка: довільна (цілеспрямована) / імпульсивна / адекватна ситуації / психомоторна розгальмованість / розкутість / зацікавленість / незадоволення / приступає до виконання завдань без належної орієнтації _____________________________________________________________________________________________
Емоції: незрілі / примітивні / лабільні / невиразні / нестійкі / неадекватні ситуації________________________
Міміка: сіпання повік / потуплений погляд / брак емоцій / блідність обличчя / щільно стулені губи / утягнення голови в плечі / погойдування на стільці / напруженість / інтонація (переривчастий голос, підвищена збудливість, скутість, напруженість, егоцентризм)__________________________________________________
Емоційний фон: високий рівень тривожності / агресивні прояви / реакції істеричного типу / негативізм / страхи / гіперсензетивність _____________________________________________________________________
Цілеспрямованість: доводить розпочату дію до кінця / «перестрибує» з однієї операції на іншу / виконує стереотипні дії ________________________________________________________________________________
Особисті якості: ______________________________________________________________________________
Міжособистісні стосунки (з дорослими, однолітками): ____________________________________________
Мотивація: ієрархія мотивів / пізнавальна / соціальна _______________________________________________
Самоусвідомлення: особистісна та соціальна ідентифікація _________________________________________
Воля: тривалий час виконує не цікаві завдання / долання труднощів / посидючість ______________________
Характер інтересів: пізнавальний / шкільний / позашкільний / специфічний ___________________________
Соціальна зрілість (готовність до співпраці з учителем, однолітками): уміє слухати / працює за інструкцією / володіє моральними та етичними нормами поведінки / знає як поводитися на вулиці, вдома / не вміє ділитися / не усвідомлює небезпеки й відповідальності __________________________________________
Джерело: