Як організувати роботу і на що звернути увагу !?
Звуки
– Не повторюйте за дитиною неправильної вимови звуків.
– Розмовляйте з дитиною, правильно вимовляючи слова.
– Своєчасно виправляйте неправильну звуковимову дитини.
– Якщо мовлення вашої дитини нечітке і незрозуміле для оточення, зверніться до учителя – логопеда.
– Вірші, чистомовки, скоромовки стануть надійним помічником у вихованні правильного і виразного мовлення вашої дитини.
Граматика
– Постійно стежте за правильністю мовлення дитини.
– Своєчасно виправляйте граматичні помилки.
– Не втручайтесь у дитячі розповіді, спочатку вислухайте дитину, а потім виправляйте помилку.
– У двомовних сім`ях завжди вважайте на мову навчання вашої дитини та якою мовою розмовляє малюк. Виправляйте помилки двомовності.
– Допомагайте дитині вивчати мову для навчання та комунікації з однолітками.
Мовлення
– Правильне мовлення батьків – приклад для наслідування Вас Вашою дитиною.
– Використовуйте кожну вільну хвилинку для розмови з дитиною.
– Мотивуйте до розмов дитину, хваліть кожен прояв бажання розмовляти.
– Критикуйте обережно, повертаючись до ніжності і любові, яка підштовхне маля розмовляти краще.
– Не забувайте записувати в зошит чи на диски моменти спілкування, для наступних приємних вражень та аналізу виконаної вами роботи.
Терпіння, Вам, шановні батьки! Любіть і поважайте своє творіння! Пам»ятайте, що Ваша праця повернеться до Вас не відразу! Поступове пізнання світу, любов, та розуміння невдач, підтримка та захист з Вашого боку допоможе малюку захистити себе в майбутньому, відстоюючи власні інтереси у суспільстві. А ми – вчителі допоможемо вам!