ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ ТА ЗОРУ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Дата: 04.10.2024 11:23
Кількість переглядів: 48
У посібнику висвітлено питання нормативно-правового забезпечення інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти, удосконалення змісту інклюзивної компетентності педагогічних працівників, організації освітнього процесу для дітей з порушеннями слуху та зору. Наведено приклади рухливих і дидактичних ігор, які допоможуть педагогам
реалізувати інтелектуальний потенціал вихованців, звинути їхні вроджені здібності, сформувати необхідні компетентності, опанувати освітню програму та впевнено розпочати навчання в школі.
Переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/19R8POrLLdKdW5bK2fFCyV2R4XTU41S0B/view