Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання
В Українському інституті розвитку освіти розроблено Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи зі здобувачами освіти з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання, спрямовані на допомогу педагогічним працівникам команд супроводу осіб з особливими освітніми потребами закладів дошкільної та загальної середньої освіти.У даних методичних рекомендаціях деталізовано та всебічно висвітлено, з якими особливостями психофізичного розвитку здобувачів освіти, що мають інтелектуальні труднощі, можуть зустрітися педагоги; пропонуються методи та прийоми роботи для учасників команди супроводу, спрямовані зокрема і на попередження виникнення освітніх бар’єрів; йдеться про те, яким чином можна зменшити чи подолати вплив негативних чинників у освітній діяльності такої дитини.
Розробник – Наталія Соболєва, методист відділу змісту освіти Українського інституту розвитку освіти.
Переглянути за посиланням:
https://uied.org.ua/2024/09/12246/