A A A K K K
для людей з порушеннями зору
"Інклюзивно-ресурсний центр"
Нетішинської міської ради

В Україні створили урок про інклюзію – матеріали для вчителів.

Дата: 03.02.2021 13:37
Кількість переглядів: 243

Фото без опису

В Україні створили урок про інклюзію – матеріали для вчителів

Інклюзивне навчання в українських школах наразі перебуває на початках впровадження. У педагогів виникає безліч запитань про те, як усе організувати. Тому громадська організація «Happy Today» за підтримки Українського культурного фонду створила урок для дошкільнят або молодших школярів, який розвиває емоційний інтелект і вчить сприймати однолітків з розладами аутистичного спектра.Урок починається з перегляду мультфільму «Петрик і фонтани» про дружбу здорової дівчинки та хлопчика з РАС, а продовжується він роз’яснювальною бесідою та іграми в класі.

Усі ігри розробили методисти і психологи. Вони допоможуть дітям відчути, що таке сенсорна чутливість, особистий простір та невербальна комунікація.Як поводитися з дітьми з аутизмом

Учитель обов’язково має дізнатися у батьків усі особливості, звички та вподобання дитини, а також те, в який спосіб дитина легше засвоює інформацію.

Треба запитати, чи легко дитина йде на контакт, чи потрібен їй час у тиші для того, щоб самостійно адаптуватися до нового.

Учителю дуже важливо знати, що дитині подобається і що вона любить, щоб заохотити її певними діями або словами в потрібний момент.

Обов’язково треба дізнатися у батьків про поведінку дитини з аутизмом у стані стресу та нервового перенапруження.

Окрім того, дуже важливо в дитячому колективі знайти спільні інтереси серед учнів. Прикладами спільних занять можуть бути:

складання різноманітних предметів або фігур (LEGO чи інших конструкторів, карток тощо);спостереження за різними рухомими механізмами (запуск електромоделі авто, літака);

сенсорні ігри (наприклад, ігри з сенсорними м’ячиками чи фігурами з різними фактурами).

На що треба звернути увагу інших дітей під час контакту з дитиною з аутизмом:

1. Розкажіть учням у класі про вподобання та інтереси дитини з РАС.

2. Не нав’язуйтеся, говоріть простими та короткими реченнями.

3. Давайте час на відповідь.

4. Будьте терплячими до звичок і вподобань дитини з аутизмом.

5. Не варто торкатися чи брати дитину за руку без її згоди.

6. Підбадьорюйте й заспокоюйте дитину, якщо вона стурбована.

7. Слід пам’ятати, що дитині легше йти на контакт з однією особою, ніж з групою.

8. Діти з аутизмом болісно реагують, коли їх перебивають.

https://education.24tv.ua/yak-poyasniti-dityam-pro-autizm-materiali-urok-novini-ukrayini_n1516860


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора