A A A K K K
для людей з порушеннями зору
"Інклюзивно-ресурсний центр"
Нетішинської міської ради

Середовище, що належить дітям. Порадник для педагогів закладів дошкільної освіти

Дата: 02.09.2022 15:08
Кількість переглядів: 219

 

 

 

Посібник присвячено питанням організації інклюзивного освітнього середовища, яке багато дослідників називають «третім учителем» після батьків і педагогів. Коли йдеться про організацію освітнього середовища, багато людей одразу починають думати про меблі, іграшки, обладнання. Проте, крім фізичного середовища, не менш важливим є соціальне середовище. А це — якість взаємодії між вихователем і дітьми, батьками, взаємодії між самими дітьми, те, наскільки освітнє середовище сприяє формуванню відповідних цінностей, почуття відповідальності, поваги до багатоманітності.

Саме тому в публікації приділено увагу не лише організації фізичного середовища, а й стратегіям формування якісної соціальної взаємодії, в основі якої є повага до кожного учасника освітнього процесу.

 

https://www.unicef.org/ukraine/media/4726/file/%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5,%20%D1%89%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%8C%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D1%8F%D0%BC.pdf


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора