Мультсеріал "Пес Патрон" "Не така, як усі"
14:01 29.01.2024
Завдання практичного психолога інклюзивно-ресурсного центру:
1.Здійснює первинний прийом батьків або законних представників дитини.
2. Проводить діагностичну оцінку когнітивної з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага.
3. Проводить діагностичну оцінку емоційно-вольової сфери дитини, з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин.
4. Робить висновок на основі даних діагностичної оцінки (щодо форм організації корекційного навчання, виховання з урахуванням психофізичних можливостей та індивідуальних особливостей дитини).
5. Бере участь у засіданнях фахівців центру та узагальненнях результатів комплексної оцінки (приймається колегіальне рішення про напрями, обсяг психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами/для дитини з інвалідністю — з урахуванням індивідуальної програми реабілітації).
6. Надає психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові та інші послуги дітям з особливими освітніми потребами.
7. Надає рекомендації щодо складання, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
8. Надає консультативну, психологічну допомогу батькам або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання.
9. Надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання
10. Бере участь та організовує інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.
Мультсеріал "Пес Патрон" "Не така, як усі"
14:01 29.01.2024
ПРИЧИНИ ПРОЯВІВ НЕГАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДИТИНИ НА КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ.
13:29 20.11.2023
Корекція небажаної поведінки дітей з ООП
14:44 10.11.2023
Вправи, які допоможуть дитині впоратись зі стресом.
14:17 24.07.2023
Правила для збереження ментального здоров'я під час тривоги.
11:29 05.07.2023
Як сформувати навички гри в дітей з ООП.
11:13 01.03.2023
11:42 06.06.2022
Що варто знати фахівцям, які працюють з дітьми в умовах війни.
Психосоціальна допомога дітям має бути спрямована на забезпечення їхніх базових потреб і відновлення безпеки дітей, а також підвищення їхньої впевненості у собі, самооцінки, розбудову благополуччя. Хоча психосоціальну дитині допомогу можна і варто надавати через проведення різноманітних цільових заходів та програм, важливо також знати, що будь-яка взаємодія фахівців з дітьми вже має ефект зцілення. Основні принципи, на яких має будуватися взаємодія з дітьми та допомога їм: безумовне прийняття та цінування особистості дитини повага до почуттів дітей демонстрація позитивного та гідного ставлення до дитини Тому, всім фахівцям, які надають допомогу дітям у часи війни, необхідно: Давати дитині можливість висловлювати свої почуття, емоції. Приймати дитину такою, якою вона є, з її емоціями та поведінковими особливостями (які часто є відображенням пережитого), водночас м’яко та з повагою вибудовувати кордони та правила поведінки в нових умовах. Вислуховувати думки дитини та її ідеї, підтримувати їх та допомагати у реалізації. Хвалити за те, що дитина зробила або чого навчилася. Відмічати навіть невеликі успіхи та позитивні зміни. Давати тільки ті обіцянки, які можете виконати. Залучати дитину до допомоги іншим. Бути відкритими та доступними для дитини, особливо коли їм хочеться поговорити. Бути чуйними, реагувати на потреби дитини та надавати дитині робити вибір самостійно навіть у незначних ситуаціях (яку книжку читатимемо, яку розмальовку оберемо, в яку гру пограємо) - це дозволяє дитині повернути хоча б мінімальний контроль у своє життя. Фахівці мають також бути чутливими до змін, що відбуваються з ними самими, та пам’ятати, що у разі власного надмірного стресу або негативних переживать, варто, у першу чергу, стабілізувати себе, а вже потім продовжувати роботу з дітьми. На цей час, поки фахівець/фахівчиня повертатиметься в норму, варто попросити когось з колег/колежанок підключитися до роботи, адже коли у фахівця/фахівчині немає власного ресурсу, це заважає ефективній роботі та позитивному реагуванню на потреби дітей. Матеріал розроблено спільно з UNICEF Ukraine. Джерело: https://www.facebook.com/aupcvolunteer/11:09 24.03.2022